
Jessica Erlandsson
Hyresadministratör – Ekonomi/FinansHur ser en vanlig arbetsdag ut för dig?
I min roll är varje arbetsdag varierande och involverar olika arbetsområden. Min dag börjar vanligtvis med att jag går igenom och prioriterar de viktigaste uppgifterna som behöver tas itu med. En stor del av min tid ägnas åt att hantera hyresavtal, inklusive förnyelser, uppsägningar och justeringar. Jag måste säkerställa att avtalen är i linje med Platzer rutiner och riktlinjer. Jag hanterar fakturor, hyresbetalningar och andra ekonomiska uppgifter. Min roll kräver dessutom noggrann dokumentation och arkivering av viktig information för att följa lagkrav och interna föreskrifter.
Hur hamnade du på Platzer?
Jag kände mig redo att arbeta i ett större bolag med mer utmaningar och möjligheter. En dåvarande kollega, som tidigare arbetat med flera anställda på Platzer, delade med sig av sina positiva upplevelser av företaget som en utvecklande arbetsplats med mycket positivt personalfokus. När möjligheten att ansluta mig till Platzer uppstod, kände jag att det var rätt tillfälle.
Vad är det bästa med Platzer?
En arbetsplats som utmärker sig genom trivsel och gemenskap mellan kollegorna. De varierande arbetsuppgifterna med frihet under ansvar.